USA

Američané jsou si vědomi své tržní síly a umějí to dát najevo

thumbnail

Američané jsou známi soutěživostí a dravostí. V podnikání a obchodu je charakterizuje orientace na výkon a úspěch, cílevědomost a pragmatičnost. Jsou přesvědčeni, že mohou dosáhnout čehokoliv a kdykoliv, pokud na to budou mít čas, peníze a know-how. Peníze představují ocenění výsledku. Čím více peněz Američan dokáže při jednáních usmlouvat či ušetřit, tím lepším obchodníkem je a tím je také vyšší jeho odměna.

Štítky Obchodní etika, USA

číst celý článek

Jana Slováková: Pokud chceme prodat náš stroj v USA, musí jeho obsluhu zvládnout kdokoli a rychle

thumbnail

S nástupem tržní ekonomiky na začátku devadesátých let se dokořán otevřel prostor pro podnikavost a technický um českých inženýrů. Současně docházelo k zásadní proměně ekonomického myšlení. O produktové struktuře výrobce začal rozhodovat zákazník. Rodinné firmy rostly jako houby po dešti, ale v těžké zahraniční konkurenci nejlépe obstály ty s jasnou vizí, vlastními finálními produkty a vývojovým zázemím.

Štítky Strojírenství, USA, digitalizace

číst celý článek

How the dream of the largest Czech private eye clinic was born Get inspired (not only) in the US

thumbnail

"If there's one place in the world where you can easily become passionate about business and find the courage to take risks, it's the US. At least that's how it works for me," says Adam Janek, director and board member of Eye Centre Prague (OCP). This is proven by the fact that OCP is moving forward in full speed and not giving up on its vision despite the difficult times when some other companies may rather be looking for a lifeline. Next spring OCP is moving to new premises and will thus become one of the biggest eye clinics with purely Czech capital in our country.

Štítky USA

číst celý článek

Jana Slováková: If we want to sell our machine in the US, it must be easy and quick to operate

thumbnail

With the return of market economy after 1989, there was suddenly a lot of room for the entrepreneurial spirit and technical skill of Czech engineers. Along with that, a fundamental transformation of economic thinking was taking place, with customers now being an important factor in companies’ decisions on their product range. Family businesses were mushrooming, but only those with a clear vision and their own final products and development base were competing successfully with foreign companies newly entering the Czech market.

číst celý článek

Do Silicon Valley jako můra za světlemDavid Miklas a Ondřej Homola radí, jak se neztratit ve startupovém světě

thumbnail

Před osmi lety využili Ondřej Homola (Corinth) a později David Miklas (DO-IT, be3D) tříměsíční program CzechInvestu CzechAccelerator. Odjeli do Silicon Valley, aby si ověřili svůj byznys. Byli jedni z prvních českých podnikatelů, které agentura CzechInvest svým novým programem podpořila. Jak přiznávají, na expanzi se příliš nepřipravili, ale chtěli mluvit s těmi nejlepšími v oboru. S pomocí mentorů a lokálních expertů si postupně nastavili strategii a cíl. Podle všeho se jim ho podařilo dosáhnout – dnes stojí za řadou úspěšných projektů například v oblasti IT a 3D tisku. Navíc se sami stali mentory CzechInvestu a své zkušenosti předávají další startupové generaci v programu CzechStarter. V rozhovoru jsme si povídali o inspiraci, chybách v podnikání i o tom, kdy se vyplatí jet do Silicon Valley.

Štítky Startupy, CzechInvest, USA

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.