I když se svět globalizuje, pronikání velkých potravinářských výrobců na trhy jednotlivých zemí tím není jednodušší. Je totiž specifikem tohoto odvětví, že producenti musí zohledňovat odlišné stravovací návyky jednotlivých národů. Plně to platí i o německé firmě Haribo. Není náhoda, že jeden ze svých nejnovějších závodů má v tureckém Istanbulu. Jak říká Rostislav Němec, vedoucí jejího obchodního zastoupení pro Česko a Slovensko, důvod je jednoduchý: podnik odtud chce zahájit velkou ofenzivu na trhy islámských zemí.
Štítky
Turecko,
Potravinářství
číst celý článek
Rodinná čokoládovna Kamila Chocolates ve Vyskytné nad Jihlavou oprášila před lety prvorepublikovou tradici slavných českých značek Orion nebo Diana. Špičkové, dnes už skoro zapomenuté řemeslo, výhradně přírodní suroviny, až puntičkářská kvalita a jedinečný design. A navíc dezertářské umění a pečlivě střežené recepty. Díky těmto atributům neví rodina Hlavů, co je to krize.
Štítky
Potravinářství
číst celý článek
„Nejen že nevyhrajeme, ale smát se nakonec budou nizozemské, německé nebo francouzské mlékárny. Spolupráce v rámci zefektivnění svozů mléka, sběrných míst, zvýšení kvality a dohledatelnosti mléka až k jednotlivé dojnici, to vše mléko ve vnímání spotřebitelů zhodnocuje,“ tvrdí Jan Teplý, ředitel marketingu, obchodu a nákupu akciové společnosti Madeta.
Štítky
Potravinářství,
Energetika
číst celý článek
„Největší hrozbou pro firmu může být její majitel, protože není nikým omezován. Lehce se tak stane, že se dopustí chybných rozhodnutí, “ říká Ladislav Steinhauser, majitel stejnojmenné tišnovské společnosti, která je známá kvalitním masem a masnými výrobky.
Štítky
Potravinářství
číst celý článek
Profesionálně navržená a vyrobená etiketa může znásobit vaše zisky. Pokud se vám totiž jejím prostřednictvím podaří nastavit správnou komunikaci se spotřebitelem, máte vyhráno. Současné technologické možnosti vám přitom dávají mnohem více výrazových prostředků než jen kvalitní grafiku a papír.
Štítky
Potravinářství
číst celý článek
Nic nespojuje člověka s krajem tak jako požitek z vína, které má původ v jeho zemi a které je prosluněno jeho sluncem, píše se u jedněch dveří Louckého kláštera ve Znojmě a můj průvodce místním vinařským muzeem a sklepy, ředitel společnosti Znovín Znojmo Pavel Vajčner, k tomu poznamenává: „Člověk by měl jíst a pít to, co se zrodilo v kraji, kde žije. Jsme vyznavači terroiru, autentičnosti, to se o nás ví.“
Štítky
Potravinářství
číst celý článek