Články autora: Věra Vortelová

Novozélanďané neblafují

thumbnail

„Nice to have“ odpovídají zahraniční firmy s high-tech produkty na otázku, proč tolik stojí o to, etablovat se na trhu Nového Zélandu. Čím je tak přitahuje teritorium s relativně malou kupní silou, logisticky komplikované, převážně agrární? A jak se tam žije a podniká? Povídáme si se zakladatelem novozélandské společnosti PSEngineering Petrem Šudomou.

Štítky Nový Zéland, CzechTrade

číst celý článek

Austrálie: Ostrov stabilityProč je pro EU tak žádoucí?

thumbnail

V současném nečitelném světě se mnohonárodnostní Austrálie jeví jako ostrůvek stability. Navzdory velké vzdálenosti od ostatních kontinentů přitahuje jak chudé ilegální imigranty, tak mladé lidi z vyspělých zemí i majetné Asijce a Evropany. Čím je pro ně Austrálie tak atraktivní a jak vidí její každodenní realitu Alice Fibigrová, ředitelka kanceláře CzechTrade v Sydney pro Austrálii a Nový Zéland?

Štítky Austrálie, Nový Zéland, Podpora exportu

číst celý článek

Digitalizace obrátila polygrafii vzhůru nohama

thumbnail

Vytoužená meta, nebo Orwell? „Před časem jsme založili pobočku v Chicagu ve Spojených státech, abychom zvýšili dostupnost technické podpory uživatelům našich strojů a zejména měli možnost nasávat trendy, jimiž se polygrafie ubírá. Když totiž chceme zůstat jako exportéři konkurenceschopní i na vyspělých zahraničních trzích, musíme se přizpůsobovat náročným požadavkům zákazníků a implementovat je do našich strojů. Největší nároky tak připadají na softwarovou vybavenost, kdy je už běžné, že stroje musí přemýšlet za vás,“ říká obchodní a marketingová ředitelka rodinné společnosti Komfi Jana Slováková.

Štítky Strojírenství, digitalizace, Inovace

číst celý článek

Staráme se o bezpečnost a komfort našich klientů

thumbnail

Přestože společnost 2N Telekomunikace vyrábí luxusní produkty s vyšší přidanou hodnotou a za vyšší ceny, poptávka po nich roste zejména v USA, kam směřuje největší část jejich exportu. Zajímavými trhy však jsou také Itálie, Německo, Velká Británie a Nizozemsko. „Italové oceňují komfort, komplexnost a kompatibilitu našich řešení. Němci zase patří mezi solventní zákazníky a líbí se jim design našich produktů. Britové, u nichž zatím vysoké prodeje pokračují, byli vždy velmi otevření obchodu a Nizozemci mají slabost pro technologické novinky,“ přibližuje hlavní rysy zahraničních zákazníků Tomáš Klíma, obchodní ředitel této firmy, jejíž výrobky směřují z devadesáti pěti procent do celého světa.

Štítky Nové technologie, Inovace

číst celý článek

Italové nejsou vůči českým výrobkům předpojatí

thumbnail

Společnost ABBAS vstoupila na italský trh v roce 2013 a od roku 2016 na něm začala využívat asistence agentury CzechTrade. Od té doby si tam vybudovala poměrně hustou síť kontaktů a přátelských osobních vazeb. „Její obchodní manažer pro region EMEA a Latinská Amerika Michal Vyplašil je velmi aktivní a daří se mu zúročit obecně vstřícný vztah Italů k českým výrobkům,“ chválí Michala Vyplašila z brněnského ABBASU vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade v Miláně Marek Atanasčev.

Štítky Nové technologie, Inovace, Itálie

číst celý článek

Afričané potřebují partnerství

thumbnail

Čím dál víc českých exportérů si troufá na Čínu, Indii, jihovýchodní Asii a Latinskou Ameriku, ale vůči Africe stále zůstávají obezřetní. Proč je pro ně černý kontinent tvrdým oříškem a nečitelným teritoriem a jak se vyvarovat případných komplikací, jsme se zeptali zakladatele a ředitele obchodní společnosti Knights, Ghaňana Karla Laryea.

Štítky Afrika, Ghana

číst celý článek
1 10 15 16 17 18 19 20 21 29 38

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.