Výsledky vyhledávání

Ivana Torres: Rozumíme nejen číslům, ale i lidem

thumbnail

„Usilujeme vždy o to být spolehlivým partnerem, který spojuje vysokou odbornost a lidskost. Jsme tu od toho, abychom pomáhali jak s rutinními, tak klíčovými rozhodnutími v podnikání u nás doma i v zemích EU,“ vysvětluje firemní filozofii Ivana Torres, jednatelka společností KODAP holding a KODAP Liberec.

číst celý článek

MIVALT: Symbióza ekonomické a environmentální udržitelnosti

thumbnail

Až osmdesát procent výrobků na čištění odpadních vod a zpracování kalů, které produkuje rodinná společnost MIVALT, míří na export. „Naším největším trhem jsou Spojené státy, kde prodáváme asi polovinu celkové produkce, následované dalšími vyspělými ekonomikami. Krok za krokem pronikáme také na sice perspektivní, ale zatím méně motivovaná teritoria jihovýchodní Asie a Afriky, mezi něž se řadí indonéský trh.“ Povídáme si s obchodním ředitelem Ing. Miroslavem Skalickým a nejmladším členem rodiny Mívaltů Janem.

číst celý článek

Petr Paksi: Úspěšná firma musí stát na hlubších základech než jen na zisku. Odkaz Tomáše Bati mám pod kůží

thumbnail

Přerovská firma JAP FUTURE brzy oslaví 35. výročí svého založení. Od roku 2018 stojí v jejím čele Petr Paksi, pod jehož vedením se v žebříčku časopisu Forbes zařadila mezi 200 nejúspěšnějších českých rodinných firem. Podělil se s námi o to, jakými principy se při práci řídí, co považuje za důležité a kam směřuje do budoucna.

číst celý článek

Dagmar Poláchová: Jde nám o to, aby se k nám klienti vraceliAbychom pro ně byli parťákem, který pomůže, když je třeba

thumbnail

O Dagmar Poláchové se říká, že má čich na to velmi rychle zjistit, co je ve firmě špatně, proč se zrovna nedaří tak, jak by si její vedení přálo. Když jsem se jí zeptala, jak to dělá, odpověď byla jednoznačná: „Mnohaletá pestrá profesní praxe mě naučila, že se umím správně zeptat – a hlavně naslouchat. Především na to druhé se často pozapomíná.“ Do firem si ji většinou zavolají, až když něco nefunguje. Čekají, že jejich problém najde a vyléčí. Abychom byli přesní, je odbornicí na realizaci komplexních strategií transformace. Udržitelných, jak zdůrazňuje.

Štítky Transformace firem

číst celý článek

Aleš Kuchař: Marketing otevře dveře, ale jen kvalita přinese zákaznickou loajalitu

thumbnail

Říká se, že v devadesátých letech na rozvíjejícím se českém spotřebním trhu dokázal jen trochu šikovný obchodník prodat prakticky cokoli. „Jenomže my jsme chtěli nabízet zboží, za které bychom se nemuseli stydět. Proto jsme se rozhodli šít je sami z metráže, již jsme si sami pečlivě vybírali. O tom svědčí mimo jiné unikátní záruky, které na své výrobky poskytujeme. U zboží garantujeme pět let, u zipů je záruka neomezená a nárok na výměnu zboží činí 365 dní,“ začíná své vyprávění Aleš Kuchař, zakladatel a spolumajitel společnosti na výrobu bytového textilu DARRÉ.

Štítky Textilní průmysl

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 26 51 75 100

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.