Výsledky vyhledávání
			
					
					
												 
					
					
							Toronto, největší technologický kanadský hub, označované také jako druhé Silicon Valley, přilákalo v posledních letech řadu předních nadnárodních společností, jako je IBM, Cisco, BlackBerry a další. Zajímavým příležitostem neodolala ani česká společnost Principal Technologies, která je součástí skupiny PRINCIPAL GROUP a působí v oblasti ICT. Své sofistikované služby a inovativní řešení poskytuje na evropských a severoamerických trzích. Hovoříme s vedoucím její kanadské pobočky Janem Kopeckým.
					
					
						Štítky
							Kanada,
							ICT
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							O Dagmar Poláchové se říká, že má čich na to velmi rychle zjistit, co je ve firmě špatně, proč se zrovna nedaří tak, jak by si její vedení přálo. Když jsem se jí zeptala, jak to dělá, odpověď byla jednoznačná: „Mnohaletá pestrá profesní praxe mě naučila, že se umím správně zeptat – a hlavně naslouchat. Především na to druhé se často pozapomíná.“ Do firem si ji většinou zavolají, až když něco nefunguje. Čekají, že jejich problém najde a vyléčí. Abychom byli přesní, je odbornicí na realizaci komplexních strategií transformace. Udržitelných, jak zdůrazňuje.
					
					
						Štítky
							Transformace firem
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							A rovněž ho ohromilo, jak Češi japonskou kulturu přijímají a oceňují. Rozhovor nám poskytl velvyslanec Japonska v České republice, pan Kansuke Nagaoka, který nastoupil tuto diplomatickou misi letos na jaře. Hovořili jsme s ním v jeho rezidenci.
					
					
						Štítky
							Japonsko
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							„Usilujeme vždy o to být spolehlivým partnerem, který spojuje vysokou odbornost a lidskost. Jsme tu od toho, abychom pomáhali jak s rutinními, tak klíčovými rozhodnutími v podnikání u nás doma i v zemích EU,“ vysvětluje firemní filozofii Ivana Torres, jednatelka společností KODAP holding a KODAP Liberec.
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							Až osmdesát procent výrobků na čištění odpadních vod a zpracování kalů, které produkuje rodinná společnost MIVALT, míří na export. „Naším největším trhem jsou Spojené státy, kde prodáváme asi polovinu celkové produkce, následované dalšími vyspělými ekonomikami. Krok za krokem pronikáme také na sice perspektivní, ale zatím méně motivovaná teritoria jihovýchodní Asie a Afriky, mezi něž se řadí indonéský trh.“ Povídáme si s obchodním ředitelem Ing. Miroslavem Skalickým a nejmladším členem rodiny Mívaltů Janem.
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							S jakými pocity přijal před pár měsíci svou diplomatickou misi v Srbské republice? Nejen o tom jsme s ním hovořili v době, kdy do Srbska mířila jedna česká vládní i obchodní delegace za druhou.
					
					
						Štítky
							Srbsko,
							MZV
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							Cesta vede přes Francii s odlišnou klientelou a velkým potenciálem navazujících trhů,“ říká ředitelka Zastoupení francouzských odborných veletrhů pro ČR a SR, partnera Promosalons, Tereza Slížková.
					
					
						Štítky
							Exportní šance,
							Veletrhy
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							Přerovská firma JAP FUTURE brzy oslaví 35. výročí svého založení. Od roku 2018 stojí v jejím čele Petr Paksi, pod jehož vedením se v žebříčku časopisu Forbes zařadila mezi 200 nejúspěšnějších českých rodinných firem. Podělil se s námi o to, jakými principy se při práci řídí, co považuje za důležité a kam směřuje do budoucna.
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							Vychází ze starobylé propracované filozofie a zahrnuje v sobě kvality, kterých si vážíme i my Češi – zlaté české (v tomto případě i japonské) ručičky a poctivou práci.
					
					
						Štítky
							Japonsko,
							Environment,
							Inovace
					
					číst celý článek
			
			
					
					
												 
					
					
							Říká se, že Francouz jedná v cizím jazyce pouze tehdy, když má o kýžený obchod skutečně velký zájem. Francouzi jsou velcí patrioti, hrdí na svůj mateřský jazyk, bohatou literaturu, historii, kulturu a hospodářské úspěchy. Cizinci u nich někdy mohou pociťovat až určitou nadřazenost.
					
					
						Štítky
							Exportní příležitosti,
							Obchodní etiketa
					
					číst celý článek