FrancieZdroj: ANTECOM
číst celý článek
číst celý článek
(nejen) ve Švýcarsku
číst celý článekMyslíte, že je možné obejmout světlo? Česká designová značka Lunamies® se o to snaží. „Podporujeme hravost a kreativitu. Naši malí i velcí zákazníci společně s námi vytvářejí originální dekorace, třeba do dětského pokoje, na narozeninovou oslavu, ale také do mateřských škol nebo hračkářství,“ říká Petra Kubíčková, jedna ze zakladatelek této mladé firmy.
číst celý článek„Africká a asijská teritoria jsou sice od Česka vzdálená a pro naše exportéry nesou řadu rizik. Firmy by si však měly uvědomit, že ten, kdo zdravě nezariskuje a jen pasivně čeká na šťastnou náhodu, nemusí se taky dočkat,“ říká Ilja Mazánek st., předseda zahraniční sekce Hospodářské komory ČR a obchodní ředitel společnosti Transcon Electronic Systems, světového lídra v oblasti výroby letištních technologií a dodavatele unikátního konceptu modulárních letišť.
číst celý článekDuševní zdraví a péče o duši byly ještě před pár lety okrajovými tématy, která měla spíš negativní nádech a mezi „normálními lidmi“ se příliš nerozebírala. A to ani v rovině osobních vztahů, natož na úrovni těch pracovních. Doba se ale mění. Lidé se stále víc obracejí do svého nitra a začínají vnímat silnou potřebu péče o své duševní zdraví, což může být zajímavá příležitost i pro zaměstnavatele, například při náboru nových talentů. Potvrzují to i výsledky aktuálního průzkumu Barometr zaměstnanců mezi více než tisíci respondenty.
číst celý článekCelkem 1 907 individuálních konzultací a více než 300 firem, které využily příležitosti diskutovat své exportní plány přímo s odborníky z více než 90 teritorií – taková je bilance tradičních konzultací s ekonomickými diplomaty a řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade, které každý rok pořádá Ministerstvo průmyslu a obchodu a Svaz průmyslu a dopravy ČR ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí a agenturou CzechTrade. Letos se akce konala v Kongresovém centru Praha.
27.6.2025 celá novinka »Pro Japonce jsou vysoká kvalita a originalita zboží a služeb naprostá samozřejmost. Co nesmí chybět v manuálu úspěšného exportéra na japonský trh a jak se na něm daří českým firmám v tradičních i inovativních oborech, jsme se zeptali českého velvyslance v Japonsku Martina Klučara.
číst celý článekZ vlastní zkušenosti tvrdí, že medicína a diplomacie mají spoustu styčných bodů, což v praxi potvrzuje nejen srbská diplomacie. Hovořili jsme s ním několik dnů po návštěvě českého premiéra v Srbsku.
číst celý článekPo celé generace se do norské mentality propisovaly drsné klima a náročné životní podmínky. Nespolehlivost a nedodržení smluvních podmínek znamená u Norů tabu i ve světě obchodu. Jsou známí svým smyslem pro čest.
číst celý článekMartin se na svou budoucí kariéru připravuje na univerzitě v Plzni, letos ho čekají bakalářské zkoušky. Škola mu dá potřebný základ, ale nemůže mu předat všechno. Říká se, že nejlepší investice je do mladých lidí.
číst celý článekUmělá inteligence se rychle prosazuje i v oborech, kde by ji ještě před pár lety nikdo nečekal. Od role výčepních na festivalech až po rozhodování o postřicích v zemědělství. Z nástroje vývojářů se stává běžná součást každodenního života, která má potenciál měnit nejen fungování firem a institucí, ale i samotné vnímání práce, zodpovědnosti a komfortu. O svůj pohled na přínosy, rizika i etické hranice současného vývoje se s námi podělili odborníci, kteří sledují rozvoj AI napříč odvětvími.
Celkem 1 907 individuálních konzultací a více než 300 firem, které využily příležitosti diskutovat své exportní plány přímo s odborníky z více než 90 teritorií – taková je bilance tradičních konzultací s ekonomickými diplomaty a řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade, které každý rok pořádá Ministerstvo průmyslu a obchodu a Svaz průmyslu a dopravy ČR ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí a agenturou CzechTrade. Letos se akce konala v Kongresovém centru Praha.
EGAP představil nápad na jednání zemí V4
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.