Výsledky vyhledávání
Ludvík Machala, zakladatel a jednatel společnosti ProSpánek, je vizionář se schopností získat a zapálit tým pro realizaci svých snů. Jeho podnikatelský příběh sahá zpět až do devadesátých let. Tehdy stloukal s kamarádem na zahradě palety, dnes řídí úspěšnou firmu přecházející na korporátní styl vedení.
Štítky
Transformace firem
číst celý článek
Nejen na nejmodernější technické vybavení, ale i na inovativní systém výběru pracovníků již léta sází společnost Tiyo, jedna z největších akreditovaných laboratoří v ČR zaměřených nejen na automobilový průmysl.
Štítky
Inovace,
Dopravní prostředky,
Personalistika
číst celý článek
Francie, domovina Airbusu, má však ve vztahu k naší zemi mimořádné postavení i jako čtvrté největší odbytiště pro vývoz českého leteckého průmyslu s objemem 2,165 miliardy korun v roce 2022.
Štítky
Letecký průmysl,
Veletrhy,
Podpora exportu
číst celý článek
Každý samozřejmě zná švýcarské hodinky, sýry nebo čokoládu, nicméně tato malá alpská země byla dříve proslulá docela jiným vývozním artiklem. Vojáky.
Štítky
Legendy,
Švýcarsko
číst celý článek
České firmy jsou již tradičně zahleděné do západní Evropy a Ameriky. Přitom jim utíkají příležitosti na dynamickém trhu jihovýchodní Asie. Proč na něj nezamířit přímo, které obory na něm mají větší šanci a co je třeba udělat pro úspěch, o tom jsme hovořili s ředitelem regionálního centra CzechTrade Singapur Ladislavem Granerem.
Štítky
Singapur
číst celý článek
Tento daňový ráj, známý svou politickou stabilitou a vysoce rozvinutým průmyslem, nabízí překvapivé příležitosti v oblasti technologií, strojírenství, bankovnictví a výroby přesných nástrojů.
Štítky
Lichtenštejnsko,
MZV
číst celý článek
Pro svou společenskou toleranci se Kanada stala velmi oblíbenou zemí přistěhovalců.
Štítky
Kanada,
Obchodní etika
číst celý článek
„Skandinávský trh je atraktivní svou stabilitou a po Německu a Francii by měl být pro české firmy další přirozenou volbou v jejich exportních snahách.
Štítky
Skandinávie
číst celý článek
Světové výstavy EXPO jsou skvělou příležitostí k posílení národní značky a propojení globálního trhu s českými firmami. Jedná se o nejvýznamnější společenskou, obchodní a kulturní událost na světě, která se koná jednou za pět let. Pravidelně ji navštěvují desítky milionů lidí z celého světa a pro firmy je to šance ukázat se v mezinárodním měřítku a navázat klíčová partnerství. Nadcházející EXPO 2025 se uskuteční od dubna do října v japonské Ósace na ostrově Jumešima a Česko bude reprezentovat sebevědomý a vizuálně velice atraktivní pavilon vytvořený ze smrkového dřeva a skleněné fasády. „Už jen tím, že některé partnery vezmeme takzvaně na palubu a převezeme je deset tisíc kilometrů daleko, japonské straně ukazujeme, že máme podnikatele, s nimiž stojí za to se minimálně začít bavit,“ vysvětluje generální komisař české účasti Ondřej Soška.
Štítky
Japonsko,
Expo
číst celý článek
O tom, že Češi patří k nejpesimističtěji naladěným národům v Evropě, se už popsaly stohy papíru. Ani zatím poslední průzkum zkoumající jejich představy o budoucnosti nedopadl příliš povzbudivě.
Štítky
EU,
Evropský parlament
číst celý článek