Výsledky vyhledávání

Jaroslav Olša, Jr.: Brzy bude o Kalifornii ještě větší zájem. Kdo dřív přijde, získá výhodu

thumbnail

Našeho generálního konzula v Los Angeles Jaroslava Olšu jsem poznala před pár měsíci. Tehdy mi volal, že by s redakcí TRADE NEWS rádi připravili kalifornské číslo, jestli mám do toho chuť – a přiznám se, že mě tím trochu zaskočil. Už jsme měli v hledáčku pro rok 2024 jiná teritoria, a věnovat celé číslo pouze jednomu americkému státu? Když jsem mu však naslouchala a začala se na Kalifornii víc soustředit, zjistila jsem, že je to krásná výzva. A tak jsme se do toho společně pustili. Protože „Amerika“ není jedna, je jich hned několik. A Kalifornie je prostě svá a stojí za to.

Štítky Rozhovory, Exportní šance, Kalifornie, MZV

číst celý článek

Jaká je budoucnost průmyslu?Odpovědi hledejte na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně

thumbnail

Jubilejní 65. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV) ukáže na jednom místě inovace, které posouvají průmyslovou výrobu do nové éry. Nejvýznamnější středoevropská událost zaměřená na technologické novinky se uskuteční na brněnském výstavišti od 8. do 11. října 2024. V průběhu čtyř dnů budou k vidění nejnovější trendy a pokročilá řešení, která určují směr budoucího vývoje v průmyslu.

Štítky Veletrhy, MSV

číst celý článek

Jdeme tam, kde jsou příležitostiAdaptovali jsme se na celý svět

thumbnail

„V našem exportním portfoliu máme kromě Evropy, která představuje hlavní vývozní teritorium, již několik let také některé státy Latinské Ameriky, především Mexiko a Brazílii. Tak jak se v globální ekonomice přemisťuje průmyslová výroba po světě, jdeme se svými produkty a službami za ní,“ vysvětlují Igor Láník ml. a jeho bratr Boris, proč je trend relokace na světových trzích nezaskočil. Jejich rodinná společnost LANIK vyrábí a prodává technickou keramiku pro slévárenství, představovanou především pěnokeramickými filtry, nálevkami a keramickými jádry pro přesné lití.

Štítky slévárenství, keramika, Latinská Amerika

číst celý článek

Mårten Runow: Chceme v HR věci zjednodušovat

thumbnail

Co si pod tím představit? „Návrat k úplným základům, což může být položení těchto otázek: Umíte dělat dobře svou práci? Je na vás spoleh? Jste produktivní? Pokud ano, jste náš člověk,“ odpovídá Mårten Runow, zakladatel a majitel mezinárodní společnosti Performia, která už řadu let poskytuje firmám recept na to, jak mít v týmech jen produktivní lidi.

Štítky HR, Performia

číst celý článek

Kvalita, angažovanost a trpělivostTo jsou klíče k úspěchu na francouzském trhu

thumbnail

Česká ekonomika je sice stále z více než osmdesáti procent závislá na exportu do zemí EU, ale v posledních letech lze zaznamenat rostoucí zájem českých firem vyvážet, dlouhodobě působit a investovat i na mimoevropských trzích. A nejedná se jen o velké, ale i střední a malé společnosti. „Když s reprezentanty českých firem diskutujeme o jejich exportní strategii, zjišťují, že partnery na mimoevropské, a dokonce i některé významné evropské trhy, kam by se rádi dostali, v Německu nenajdou. Cesta vede přes Francii s odlišnou klientelou a velkým potenciálem navazujících trhů,“ říká ředitelka Zastoupení francouzských odborných veletrhů pro ČR a SR, partnera Promosalons, Tereza Slížková.

Štítky Exportní šance, Veletrhy

číst celý článek

David Semerád: USA bylo skvělé rozhodnutí!

thumbnail

David Semerád je spoluzakladatel společnosti STRV, která se zabývá vývojem mobilních i webových aplikací. Před dvanácti lety se zúčastnil šestiměsíčního programu CzechAccelerator v Silicon Valley a v USA zůstal natrvalo. V roce 2018 předal vedení STRV a od té doby se věnuje svým projektům. Nejnověji jde o MindZero, který má za cíl změnit přístup k duševnímu i fyzickému zdraví.

Štítky Rozhovory, Nové technologie, USA, Kalifornie, Silicon Valley

číst celý článek

Beohemija je klíčovou akvizicí pro CE IndustriesUž nyní nese své ovoce

thumbnail

Jako dlouholetý člen top managementu holdingu CE Industries vzal na sebe její expanzi na srbském trhu v dosud neprozkoumaném segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). S Romanem Kratochvílem, CEO firmy Beohemija, která je tradičním srbským výrobcem čisticích prostředků, jsme mluvili mimo jiné o významu a přínosech této akvizice, která pro český průmyslový holding představuje vůbec první akvizici v sektoru FMCG, a strategickém významu srbského trhu v budoucích plánech skupiny.

číst celý článek
1 19 20 21 22 23 24 25 46 69 91

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.