Profiliga firem

Milan Resl: Za loňský rok jsme zaznamenali historicky rekordní počet objednávekNaším cílem jsou e-shopy s lidským přístupem

thumbnail

Online nakupování se stalo jakousi nutností každodenního života a díky tomu internetové obchody hlásí enormní nárůst. Tuto skutečnost může potvrdit firma Ergotep, která poskytuje více než dvanáct let komplexní služby pro e-shopy. Pyšní se nejen počtem odeslaných objednávek, ale také svými zaměstnanci, kteří tuto firmu utvářejí i přes svůj zdravotní hendikep. Povídáme si o tom s obchodním ředitelem Milanem Reslem.

Štítky sociální podnikání, eshopy

číst celý článek

Lubomír Kovařík: Zákazníkům jsme nabídli online konfigurátorJako první na světě

thumbnail

Česká zbrojovka Group si i navzdory pandemii klade nemalé cíle. Chce se stát světovým lídrem ve výrobě ručních palných zbraní a do konce roku 2025 dosáhnout tržeb ve výši jedné miliardy eur. Stojí při tom nohama pevně na zemi, neboť již nyní kombinované tržby CZG a Coltu převyšují půl miliardy eur. Společnosti se podařilo udržet výrobu díky přísným protiepidemickým opatřením, která zavedla již v polovině března loňského roku. Po počátečních komplikacích s dopravou loni na jaře, kdy pandemie světový obchod zaskočila, se podařilo stabilizovat také export.

Štítky obranný průmysl, Inovace, digitalizace, APAC, KB

číst celý článek

Martin Kostka: Abychom uspěli, musíme se stále zdokonalovat

thumbnail

„Každá doba má svá pozitiva i negativa. Dříve jsme neměli technologie, finance, ale také nebyla taková konkurence, protože soukromé firmy v ČR teprve vznikaly a hledaly své místo na trhu. Dnes máme špičkové stroje, ale konkurence je obrovská. Vzniká velký tlak na cenu, termíny dodání i kvalitu. Abychom uspěli, musíme se zdokonalovat a průběžně investovat do nových technologií,“ shrnuje vývoj ve svém oboru Martin Kostka, jednatel moravské rodinné firmy KOPLAST, a dodává: „Naposledy jsme tak učinili za pomoci ČMZRB a jejího programu EXPANZE určeného právě pro rodinné firmy, jako jsme my.“

Štítky Inovace, Rodinná firma, ČMZRB

číst celý článek

Nejkreativnějším start-upem Česka se stala aplikace na Čtení pohádek Readmio

thumbnail

Soutěž Creative Business Cup 2021, v jejímž rámci představil CzechInvest ty nejlepší start-upy z oblasti kulturního a kreativního průmyslu, zná své vítěze. První místo a možnost reprezentovat Českou republiku na globálním finále online z Kodaně vyhrál start-up Readmio. Jeho mobilní aplikace doprovází čtení pohádky zvukovým podkresem, hraným automaticky na základě rozpoznání předčítaných slov, a tím oživuje rodinný zážitek. Na druhé a třetí příčce se umístily firmy s fyzickým produktem – ekologické tenisky Kave Footwear vyráběné z kávové sedliny a hodinky Leitners Watch, které propojují tradiční hodinářské řemeslo s moderními technologiemi

Štítky Startupy, Kreativní průmysl, CzechInvest

číst celý článek

Adam Janek: Ve strachu před covidem nezapomínejme na další zdravotní péči a hlavně na prevenci

thumbnail

Dalo by se říci, že Adam Janek má oftalmologii v genech, neboť jeho otec je vynikajícím očním chirurgem. Po něm je také napůl Slovák. A tak není divu, že kromě svého desetiletého působení na pozici ředitele Očního centra Praha přijal před pěti lety také výzvu aplikovat know-how přední české soukromé kliniky na Slovensku, a to v trenčínském Očném centru Sokolík, když se tenkrát majetkové struktury obou klinik prolnuly. Oslovili jsme ho v době, kdy obě tato špičková zařízení oslavila kulatá výročí, pražské dvacet a trenčínské deset let. Dost dlouhá doba na to, aby prověřila základy, na nichž jsou vystavěna. A obě touto prověrkou prošla vítězně. Ještě nedávno bychom proto jako první položili jejich společnému řediteli otázku, co se jim za ty roky nejvíc povedlo. V duchu složité doby virové však začínáme povídání u problémů a překážek.

Štítky Zdravotnictví, Oční klinika, Inovace, Slovensko

číst celý článek

Jakub Strnad: Chceme zůstat českou jedničkou se zahraničním renoméCovid nás zocelil

thumbnail

V takovém rozsahu a intenzitě se to stalo poprvé. Zásadní omezení neakutní zdravotnické péče, snížení prodeje stomatologických prostředků a téměř úplná eliminace osobních obchodních kontaktů postihly v uplynulém roce českou rodinnou společnost LASAK, zabývající se již třicet let vývojem, výrobou a prodejem zejména zubních a kostních implantátů, stejně náhle jako řadu jiných podnikatelských subjektů. Přesto se od nich v některých faktorech liší. A zůstává v čele pelotonu ve svém oboru.

Štítky Zdravotnická technika, Inovace, KB

číst celý článek
1 13 14 15 16 17 18 19 25 37 49

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.