Z praxe

Stanete se hrdinou?

thumbnail

Tématu pandemie je všude plno a není možné se mu vyhnout. Věděli jste ale, že čínský znak pro slovo „krize“ je stejný jako pro „příležitost“? Jaký postoj k celému tomuto období by pro své lidi měl zaujmout jejich šéf či manažer? Udělat to nejlepší pro co nejvíce lidí. A proto vám přinášíme pár tipů z pohledu jedné šéfky, která kromě přednášení o budování týmu a psaní článků do této rubriky řeší stejné situace jako ostatní vedoucí.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Jak najít toho pravého „markeťáka“

thumbnail

„Za co vás v předchozím zaměstnání platili?“ Ptá se kolegyně personalistka uchazeče o pozici manažer marketingu. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. „Opravdu? A čeho jste tím dosáhl?“ Doptává se kolegyně trochu překvapeně. „No, tak šéf byl spokojenej, že nic nezbylo do příštího roku, a určitě jsem podpořil dobré jméno firmy,“ doplňuje uchazeč suverénně. „A jak to víte? Měřili jste to nějak?“ Pokračuje neoblomně kolegyně. „To ne, ale to by bylo divný, kdyby se za takové peníze nic nestalo, ne?“

Štítky Personalistika, Marketing

číst celý článek

Akustika z PET lahví

thumbnail

Dopřejte si klid při práci i na přemýšlení a myslete na zdraví. Pobyt v hlučném prostředí negativně ovlivňuje pozornost, a tedy i výkonnost pracovníků. Dobré řešení prostorové akustiky ve světě patří ke standardům kvalitních kanceláří i obytných prostor. U nás je stále až na posledním místě a řeší…

Štítky Environment, Stavebnictví, Nové technologie

číst celý článek

Tři trendy v oblasti HR v roce 2020

thumbnail

V únoru jsme psali o tom, že v roce 2019 bude zásadní mít na palubě ty pravé lidi, aby vás nepřekvapila žádná nelehká situace. To platí pořád. A jaké trendy se k tomu přidají v roce 2020? Není jich málo, pojďme ale vrhnout trochu jiné světlo na ty, o kterých se hodně mluví a mluvit určitě v příštích letech bude. Jsou to work-life balance, engagement a talent management.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.