Dnešní doba je velmi zvláštní. Náhlý příchod omezení, na která se nikdo nemohl připravit, i velmi pozvolný návrat do zaběhnutých kolejí zanechal v mnoha lidech i v celé společnosti nejistotu. Je ale zbytečné lamentovat nad ztrátami nebo problémy. Teď je čas následovat dobrou strategii, aby se koncem prosince ukázalo, že to nebyl vůbec špatný rok.
Štítky
Personalistika
číst celý článek
Potřebujete vyřešit problém videokonferencí, nejlépe bez starostí a co nejdříve? Řešení najdete v novém e-shopu rodinné společnosti LIKO-S. Výrobce interiérových příček, živých staveb nebo posuvných příček rozšířil nabídku interaktivních stěn o samostatné konferenční panely, které si zapojíte sami.
číst celý článek
Tématu pandemie je všude plno a není možné se mu vyhnout. Věděli jste ale, že čínský znak pro slovo „krize“ je stejný jako pro „příležitost“? Jaký postoj k celému tomuto období by pro své lidi měl zaujmout jejich šéf či manažer? Udělat to nejlepší pro co nejvíce lidí. A proto vám přinášíme pár tipů z pohledu jedné šéfky, která kromě přednášení o budování týmu a psaní článků do této rubriky řeší stejné situace jako ostatní vedoucí.
Štítky
Personalistika
číst celý článek
Informace o ochranných známkách, vzorech, patentech a autorských právech během přechodného období
Štítky
Duševní vlastnictví,
brexit
číst celý článek
„Za co vás v předchozím zaměstnání platili?“ Ptá se kolegyně personalistka uchazeče o pozici manažer marketingu. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. „Opravdu? A čeho jste tím dosáhl?“ Doptává se kolegyně trochu překvapeně. „No, tak šéf byl spokojenej, že nic nezbylo do příštího roku, a určitě jsem podpořil dobré jméno firmy,“ doplňuje uchazeč suverénně. „A jak to víte? Měřili jste to nějak?“ Pokračuje neoblomně kolegyně. „To ne, ale to by bylo divný, kdyby se za takové peníze nic nestalo, ne?“
Štítky
Personalistika,
Marketing
číst celý článek
Czech Republic: The Country For The Future (CFF). Strategický dokument na období 2019 až 2030, který se stal nedílnou součástí komunikace a sjednocující linkou prezentace České republiky. Přestože jde o relativně nový materiál, realizuje se napříč státem, postupně domácní a připisuje si dílčí úspěchy.
Štítky
Inovace,
Věda a výzkum,
Vzdělávání,
MPO
číst celý článek