Když se řekne start-up, nejspíš si představíte jednoho nebo pár nadšenců, kteří věří nějaké myšlence a snaží se ji uvést do života. Velkým hnacím motorem bývá to, že vidí, jak jejich nápad může potenciálním klientům v určitém ohledu pomoct, pobavit je nebo jim jiným způsobem zpříjemnit život. Díky této motivaci zdolávají první nemalé překážky spojené se začátky podnikání. V mnoha případech se ale tohle nadšení pro věc poté, co firma vyroste, úplně vytratí. Vypozorovali jsme dva hlavní důvody, proč se to děje.
Štítky
Startupy,
Performia
číst celý článek
Management firem na území ČSR byl v období první republiky velice výrazně ovlivněn americkým podnikatelským duchem. Reklama byla proto vnímána jako nedílná součást manažerských rozhodnutí. Z toho, jak firmy uměly podporovat svou značku a své produkty a jak je dostaly na výsluní nejen v tuzemsku, ale i ve světě, by se dnešní marketingová oddělení mohla učit. Proto je škoda, že velké množství historických informací – tak cenných a inspirativních – zatím zůstává ležet v archivních regálech.
Štítky
Reklama,
Výzva
číst celý článek
Česká rodinná firma LIKO-S nabízí instalaci zelených střech a stěn, které jsou nejen zajímavým okrasným prvkem, ale jsou i funkční a šetří peníze. Tato celoroční přírodní ozdoba, jež se díky masivnějšímu rozšíření stala cenově dostupnou, se může zdát náročná na údržbu, ale není to tak úplně pravda.
Štítky
Environment,
Stavebnictví
číst celý článek
Co je pro jednoho odpad, pro jiného může být kvalitní zdroj druhotných surovin. V přeměně odpadů na zdroje se tak skrývá obrovský, dosud nedostatečně využitý potenciál pro ekonomiku státu.
Štítky
Cirkulární ekonomika,
Odpadové hospodářství
číst celý článek
Nezisková organizace EDU Effective nabízí nový on-line vzdělávací program Effective Master of Laws (LL.M.) in Business Law zaměřený především na obchodní právo. Studovat lze ve formě microlearningu, v patnáctiminutových blocích. Školné za celé studium Činí 18 765 korun a je sníženo o 30% jako pomoc studentům v době koronavirové krize.
Štítky
Vzdělávání
číst celý článek
Chodí a brblají, dělají drama z každé změny a nezřídka šíří „blbou náladu“. Existují zaměstnanci, kteří jsou prostě nepříjemní. Ale i přesto nejsou těmi, kteří jsou pro firmu opravdovým nebezpečím. Vedle nich totiž existuje speciální typ lidí, kteří dokáží bez povšimnutí i dlouhé roky doslova ničit lidi kolem sebe a firmy, v nichž pracují. Jsou to takzvaní brzdiči a průměrně jich bývá v jakékoli skupině dvě a půl procenta.
číst celý článek