Z praxe

Ozeleňte si život

thumbnail

Zelené stěny a střechy nikdy nebyly dostupnější. Standardizované řešení, které přináší česká rodinná firma LIKO-S, je hotový produkt určený k samostatné instalaci. Tím zaniká potřeba spoléhat se na realizaci ze strany dalších firem, což v důsledku také šetří čas a výrazně snižuje náklady. Navíc LIKO-S jako první firma ve střední Evropě přišla s internetovým prodejem.

Štítky Environment

číst celý článek

Největší chyby v personální strategii, které můžete udělat v kritické době

thumbnail

Dnešní doba je velmi zvláštní. Náhlý příchod omezení, na která se nikdo nemohl připravit, i velmi pozvolný návrat do zaběhnutých kolejí zanechal v mnoha lidech i v celé společnosti nejistotu. Je ale zbytečné lamentovat nad ztrátami nebo problémy. Teď je čas následovat dobrou strategii, aby se koncem prosince ukázalo, že to nebyl vůbec špatný rok.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Jak vyléčit byznys?LIKO-S prodává on-line

thumbnail

Potřebujete vyřešit problém videokonferencí, nejlépe bez starostí a co nejdříve? Řešení najdete v novém e-shopu rodinné společnosti LIKO-S. Výrobce interiérových příček, živých staveb nebo posuvných příček rozšířil nabídku interaktivních stěn o samostatné konferenční panely, které si zapojíte sami.

číst celý článek

Stanete se hrdinou?

thumbnail

Tématu pandemie je všude plno a není možné se mu vyhnout. Věděli jste ale, že čínský znak pro slovo „krize“ je stejný jako pro „příležitost“? Jaký postoj k celému tomuto období by pro své lidi měl zaujmout jejich šéf či manažer? Udělat to nejlepší pro co nejvíce lidí. A proto vám přinášíme pár tipů z pohledu jedné šéfky, která kromě přednášení o budování týmu a psaní článků do této rubriky řeší stejné situace jako ostatní vedoucí.

Štítky Personalistika

číst celý článek

Jak najít toho pravého „markeťáka“

thumbnail

„Za co vás v předchozím zaměstnání platili?“ Ptá se kolegyně personalistka uchazeče o pozici manažer marketingu. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. „Opravdu? A čeho jste tím dosáhl?“ Doptává se kolegyně trochu překvapeně. „No, tak šéf byl spokojenej, že nic nezbylo do příštího roku, a určitě jsem podpořil dobré jméno firmy,“ doplňuje uchazeč suverénně. „A jak to víte? Měřili jste to nějak?“ Pokračuje neoblomně kolegyně. „To ne, ale to by bylo divný, kdyby se za takové peníze nic nestalo, ne?“

Štítky Personalistika, Marketing

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.