Z praxe

Jak si udržet startupový entuziasmus?

thumbnail

Když se řekne start-up, nejspíš si představíte jednoho nebo pár nadšenců, kteří věří nějaké myšlence a snaží se ji uvést do života. Velkým hnacím motorem bývá to, že vidí, jak jejich nápad může potenciálním klientům v určitém ohledu pomoct, pobavit je nebo jim jiným způsobem zpříjemnit život. Díky této motivaci zdolávají první nemalé překážky spojené se začátky podnikání. V mnoha případech se ale tohle nadšení pro věc poté, co firma vyroste, úplně vytratí. Vypozorovali jsme dva hlavní důvody, proč se to děje.

Štítky Startupy, Performia

číst celý článek

Naše firmy jako mistři propagace aneb reklama k obchodu patřila a patří

Management firem na území ČSR byl v období první republiky velice výrazně ovlivněn americkým podnikatelským duchem. Reklama byla proto vnímána jako nedílná součást manažerských rozhodnutí. Z toho, jak firmy uměly podporovat svou značku a své produkty a jak je dostaly na výsluní nejen v tuzemsku, ale i ve světě, by se dnešní marketingová oddělení mohla učit. Proto je škoda, že velké množství historických informací – tak cenných a inspirativních – zatím zůstává ležet v archivních regálech.

Štítky Reklama, Výzva

číst celý článek

Kolik stojí údržba živých staveb?

thumbnail

Česká rodinná firma LIKO-S nabízí instalaci zelených střech a stěn, které jsou nejen zajímavým okrasným prvkem, ale jsou i funkční a šetří peníze. Tato celoroční přírodní ozdoba, jež se díky masivnějšímu rozšíření stala cenově dostupnou, se může zdát náročná na údržbu, ale není to tak úplně pravda.

Štítky Environment, Stavebnictví

číst celý článek

Největším zlem pro firmu není ten největší „brblal“

thumbnail

Chodí a brblají, dělají drama z každé změny a nezřídka šíří „blbou náladu“. Existují zaměstnanci, kteří jsou prostě nepříjemní. Ale i přesto nejsou těmi, kteří jsou pro firmu opravdovým nebezpečím. Vedle nich totiž existuje speciální typ lidí, kteří dokáží bez povšimnutí i dlouhé roky doslova ničit lidi kolem sebe a firmy, v nichž pracují. Jsou to takzvaní brzdiči a průměrně jich bývá v jakékoli skupině dvě a půl procenta.

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.