Čína

Vladimír Jeřábek: Naše bankovní skupina je už v Číně jako doma

thumbnail

Komerční banka byla v rámci skupiny Société Générale první, která před šesti lety nabídla svým klientům účet v čínských jüanech. Nakolik tuto možnost využívají? Platí stále, že čínští obchodníci zvýhodňují obchod ve své měně? I na to jsme hledali odpovědi u Vladimíra Jeřábka, člena představenstva KB a náměstka generálního ředitele pro distribuci.

Štítky Čína, Strojírenství, KB

číst celý článek

V zemi draka jsou evropské stroje „in“

thumbnail

Desetileté působení dceřiné společnosti TOS Kunming v jižní Číně a 250 prodaných strojů z její produkce na čínský trh. To je vizitka, která z lídra mezi světovými výrobci obráběcích strojů – tuzemské značky TOS Varnsdorf dělá v zemi draka klíčového hráče. Proto jsme požádali o rozhovor jejího obchodního ředitele Miloše Holakovského.

Štítky Strojírenství, Čína, Rusko, Inovace

číst celý článek

Rádi otevřeme dveře do Číny i ostatním

thumbnail

Čínská vláda nedávno vyhlásila program zavádění high-tech technologií do sériové výroby. Na mnoha místech v zemi začala budovat rozvojové zóny, v nichž nabízí firmám z celého světa administrativní a výrobní prostory. Této příležitosti využila společně s Kuličkovými šrouby Kuřim také společnost Hestego.

Štítky Čína, Strojírenství

číst celý článek

V Číně preferují červené a vybírají hlavně očima

thumbnail

Na letošních čínských veletrzích zaujalo české víno. Konkrétně červená Frankovka z rodinného Vinařství Ludwig v exkluzivní lahvi s vnitřním spirálovým embossingem získala na šanghajském veletrhu Sial cenu za inovace. „Číňané mají totiž rádi novinky, z vín upřednostňují červená a kladou velký důraz na zajímavý obal,“ vysvětluje ředitelka marketingu zmíněného vinařství Liana Hrabálková. Nutno dodat, že ocenění Sial Innovation Selection víno dostalo jako jeden z třiceti produktů z celého světa, což byl v sedmitisícové konkurenci přihlášených výrobků vskutku úspěch.

Štítky Čína, Potravinářství

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.