Největší ryze česká průmyslová skupina zůstává věrná svému jádru, jímž historicky byla obchodní společnost METALIMEX. Současně se ale rozrůstá a v rozvoji svých jednotlivých firem hledá synergie, které pomáhají udržitelnému růstu. Jak totiž říká šéf strategie skupiny David Bečvář: „Dělíme se v některých oblastech nejen o know-how, ale také o různé služby a zdroje. Občas se taky trochu špičkujeme, snažíme se vzájemně popostrčit kupředu.“
Štítky
Energetika,
Kovy,
Inovace,
Nové technologie,
KB
číst celý článek
Před pár měsíci došlo na tuzemském trhu k významné akvizici: součástí Skupiny Komerční banky se stala přední poradenská společnost v oblasti energetiky a životního prostředí Enviros. Co to přináší firmám v době, kdy slovo energie je téměř každodenně skloňováno?
Štítky
Energetika,
ESG,
KB
číst celý článek
Zdraví a ochrana zaměstnanců je po covidové pandemii ještě důležitější než dříve. Zaměstnanecký benefit v podobě životního pojištění, který pomůže v nesnadných životních situacích, jako je invalidita, úraz či úmrtí, tedy dává velký smysl. Kolik takové pojištění stojí a jaké jsou jeho výhody? Zeptali jsme se Aleše Masopusta, manažera korporátního obchodu KB Pojišťovny.
Štítky
Životní pojištění,
KB
číst celý článek
Nedávný průzkum Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR poukázal na propastný rozdíl mezi velkými a menšími hráči, kdy průmyslové roboty využívá jen 13 % menších a středních firem. Přitom potenciál pro využívání těchto nástrojů je poměrně velký, protože polovina firem deklarovala zájem do nich investovat.
Štítky
digitalizace,
KB
číst celý článek
Naše společnost každoročně pořádá valnou hromadu. Přestože se jedná o významnou i společenskou akci, naši akcionáři uvítají, vzhledem ke své pracovní vytíženosti a cestování po světě, vzdálený přístup pro hlasování. Zaznamenal jsem, že KB spustila nějakou online formu pro hlasování na valných hromadách. Chci se zeptat, co toto řešení obnáší a jak je lze využít?
Mgr. Petr Mikysek, člen správní rady AGARIA a.s.
Štítky
KB,
digitalizace
číst celý článek
V záplavě špatných zpráv si o to víc ceníme těch dobrých, a tak jsem se v úvodu našeho setkání s výkonným ředitelem společnosti Bankovní identita Markem Růžičkou zeptala na ně. „Co mi udělalo v posledních dnech největší radost? Jednoznačně zpráva, že v Česku byla otevřena první bezobslužná prodejna, kde si nakoupíte kdykoli i po zavírací hodině. A to díky naší digitální platformě BankID! Nejlepší na tom je, že jsme se to dozvěděli až z tisku, nikdo to s námi nekonzultoval. To je důkaz, že náš stávající ekosystém IT firem, systémových integrátorů, partnerů i našich zákazníků přijal myšlenku bankovní identity za svou a už si s ní hraje,“ zní odpověď, která mě překvapila. Protože obvykle se majitelé firem brání tomu, že by svůj produkt neměli mít tak úplně pod kontrolou. Tak jak to tedy s BankID je?
Štítky
digitalizace,
Bankovní identita,
KB
číst celý článek