Výsledky vyhledávání

Petr Chalupecký: Katar má zájem o smysluplné projekty napříč ekonomikouNové dohody slibují nové obchody

thumbnail

Pro Českou republiku představuje Katar stále významnějšího partnera jak v oblasti exportu uhlovodíkových komodit, tak díky diverzifikaci své ekonomiky ve prospěch oborů založených na inovacích, moderních technologiích, službách a vědě. Z pohledu jeho obchodních partnerů je důležitá katarská snaha o zatraktivnění soukromého sektoru podporou místních podnikatelů a vytvoření vstřícnějších podmínek pro zahraniční investory a společnosti. Na aktuální stav česko-katarských obchodních vztahů a potenciální příležitosti našich firem v této zemi jsme se zeptali velvyslance ČR v Dauhá Petra Chalupeckého.

Štítky Katar, Ekonomická diplomacie, MZV

číst celý článek

Katar: Malá země velkého bohatství

thumbnail

Z hlediska geografické rozlohy, počtu obyvatel a nominálního HDP Katar nepatří k nejvýznamnějším hráčům regionu Perského zálivu. Na první pohled by se mohlo zdát, že ho zastiňují velké sousední ekonomiky jako Saúdská Arábie, Írán či Spojené arabské emiráty. Katarci jsou však bezesporu sebevědomý a vynalézavý národ, který v mnohém dokáže překvapit. V posledních měsících tato země upoutává pozornost světa především v souvislosti s dlouhodobým zajištěním energetické bezpečnosti v Evropě a také s pořádáním mistrovství světa ve fotbale. Zároveň však pro nás může být zajímavým alternativním trhem, ať už v tradičních průmyslových odvětvích nebo v high-tech.

Štítky Energetika, MPO, Katar

číst celý článek

Retap vítězí inovacemiOd krbových kamen k nanočističkám

thumbnail

Všechno začalo v malé dílně takřka „na koleně“ a bez kapitálu zkraje devadesátých let. Retap jako rodinná firma podnikal nejprve v kovovýrobě, po zhruba deseti letech začal vyrábět vlastní kachle a kachlová kamna a před sedmi lety pustil vedle toho na tuzemský i zahraniční trh také své unikátní nanočističky vzduchu. Loni zvítězil v soutěži Rodinná firma roku v kategorii Malá firma.

Štítky Rodinná firma, Inovace, Environment

číst celý článek

Místo kampaně dort pejska a kočičkyaneb 8 chyb marketingových manažerů

thumbnail

Víte, kolik marketingových manažerů potřebujete k výměně žárovky? Dva. Jednoho, který žárovku vymění, a druhého, který by ji vyměnil lépe. My marketéři jsme sebevědomé osobnosti, máme názor na každý problém a odpověď na každou otázku. Tu a tam však, zahleděni do své geniální kreativity a brilantních rozhodovacích schopností, nemusíme přes stromy vidět les. Pojďme se tedy podívat na nejčastější chyby, které se v řízení českých značek vyskytují.

Štítky Marketing

číst celý článek

Tomáš Gross: Češi mají víc peněz, ale jejich finanční gramotnost se nelepší

thumbnail

Společnost Partners je na českém trhu finančního poradenství už tradiční značkou. Hlavní odpovědností jednoho z jejích ředitelů, Tomáše Grosse, je další rozvoj. Ať už jde o zvyšování podílu na trhu nebo vymýšlení nových synergií, jako jsou například spolupráce s vysokými školami či aktivity v oblasti podpory finanční gramotnosti. Jako jeden z nejzkušenějších lidí ve firmě působí Tomáš Gross také jako supervizor při výběrovém řízení nových kolegů-poradců. „Snažím se být velmi přísný, abychom do našich řad nabírali opravdu kvalitní a motivované lidi,“ vysvětluje.

Štítky Partners, Investice

číst celý článek

Jdeme tam, kde jsou příležitostiAdaptovali jsme se na celý svět

thumbnail

„V našem exportním portfoliu máme kromě Evropy, která představuje hlavní vývozní teritorium, již několik let také některé státy Latinské Ameriky, především Mexiko a Brazílii. Tak jak se v globální ekonomice přemisťuje průmyslová výroba po světě, jdeme se svými produkty a službami za ní,“ vysvětlují Igor Láník ml. a jeho bratr Boris, proč je trend relokace na světových trzích nezaskočil. Jejich rodinná společnost LANIK vyrábí a prodává technickou keramiku pro slévárenství, představovanou především pěnokeramickými filtry, nálevkami a keramickými jádry pro přesné lití.

Štítky slévárenství, keramika, Latinská Amerika

číst celý článek
1 26 28 29 30 31 32 33 34 50 75 99

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.