Výsledky vyhledávání

Petr Šudoma: Logistika se stala černou můrou byznysuNa Novém Zélandu chybí bílá technika, nábytek i auta

thumbnail

Devadesátá léta otevřela touze mladých Čechů po poznání i tak vzdálené světy, jako jsou Austrálie, Nový Zéland a Oceánie. Někteří z nich se rozhodli přesídlit do tohoto teritoria natrvalo. Po židovských emigrantech prchajících z Evropy před nacisty v období druhé světové války a pozdější vlně osmašedesátníků jsou první generací, která se usadila v zemích Pacifiku na základě vlastní svobodné volby. Už dvaadvacet let mezi ně patří Petr Šudoma, zakladatel poradenské firmy PSEngineering.

Štítky Nový Zéland, Oceánie

číst celý článek

Retap vítězí inovacemiOd krbových kamen k nanočističkám

thumbnail

Všechno začalo v malé dílně takřka „na koleně“ a bez kapitálu zkraje devadesátých let. Retap jako rodinná firma podnikal nejprve v kovovýrobě, po zhruba deseti letech začal vyrábět vlastní kachle a kachlová kamna a před sedmi lety pustil vedle toho na tuzemský i zahraniční trh také své unikátní nanočističky vzduchu. Loni zvítězil v soutěži Rodinná firma roku v kategorii Malá firma.

Štítky Rodinná firma, Inovace, Environment

číst celý článek

Inovace, udržitelnost, úspory, ochrana klimatu aneb S cirkulární ekonomikou dále dojdeme

thumbnail

Současným významným globálním tématem je ochrana klimatu a udržitelnost dalšího rozvoje společnosti včetně podnikání. Jedním z klíčových nástrojů pro přechod k udržitelné a klimaticky neutrální ekonomice je cirkulární ekonomika, která představuje zásadní koncepční změnu oproti tradičnímu ekonomickému systému, jenž je založen na lineárním modelu „vyrobit, použít, zahodit“.

Štítky Cirkulární ekonomika, MPO

číst celý článek

Místo kampaně dort pejska a kočičkyaneb 8 chyb marketingových manažerů

thumbnail

Víte, kolik marketingových manažerů potřebujete k výměně žárovky? Dva. Jednoho, který žárovku vymění, a druhého, který by ji vyměnil lépe. My marketéři jsme sebevědomé osobnosti, máme názor na každý problém a odpověď na každou otázku. Tu a tam však, zahleděni do své geniální kreativity a brilantních rozhodovacích schopností, nemusíme přes stromy vidět les. Pojďme se tedy podívat na nejčastější chyby, které se v řízení českých značek vyskytují.

Štítky Marketing

číst celý článek

Vláda schválila Exportní strategii České republiky. Pomůže vytvářet nové národní šampiony

Strategii exportu na příštích deset let, kterou připravilo Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO), schválila vláda. Nová strategie se zaměří na podporu exportérů s ambicí trvale působit na zahraničních trzích a prodávat finální produkty, služby a komplexní řešení. Cílem je posilovat exportní ambice českých firem, zlepšovat jejich postavení v dodavatelských řetězcích a diverzifikovat jejich export.

31.7.2023 celá novinka »

Jdeme tam, kde jsou příležitostiAdaptovali jsme se na celý svět

thumbnail

„V našem exportním portfoliu máme kromě Evropy, která představuje hlavní vývozní teritorium, již několik let také některé státy Latinské Ameriky, především Mexiko a Brazílii. Tak jak se v globální ekonomice přemisťuje průmyslová výroba po světě, jdeme se svými produkty a službami za ní,“ vysvětlují Igor Láník ml. a jeho bratr Boris, proč je trend relokace na světových trzích nezaskočil. Jejich rodinná společnost LANIK vyrábí a prodává technickou keramiku pro slévárenství, představovanou především pěnokeramickými filtry, nálevkami a keramickými jádry pro přesné lití.

Štítky slévárenství, keramika, Latinská Amerika

číst celý článek
1 26 30 31 32 33 34 35 36 51 75 100

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.