Výsledky vyhledávání

Síla Čechů i Slováků je ve schopnosti nevzdat se před cílem, shodují se dvě odbornice na HR

Obě jsou úspěšné, krásné a cílevědomé. Obě stojí v čele jedné z nejvýkonnějších poboček mezinárodní společnosti, která vzdělává šéfy, manažery a personalisty malých a středních firem v oblasti lidských zdrojů. Obě už na svých seminářích přednášely pro tisíce lidí. Jedna je Češka, druhá Slovenka. Lucie Spáčilová a Anna Matúsová. Jak se dívají na současná témata byznys světa, ale i na Čechy a Slováky samotné ze svých úhlů pohledu?

Štítky Slovensko, Personalistika

číst celý článek

Podporu našich firem považuji za stěžejníV květnu je beru s sebou do Kanady

thumbnail

Pustit se do světa prodávat své výrobky nebo služby s lvíčkem za zády, tedy s podporou státu, je vždycky lepší než tam jít jako „sám voják v poli“. To vám potvrdí každý ze zkušených exportérů. A určitě dodá, že té podpory není nikdy dost. Na oficiální cesty začal v doprovodu podnikatelské mise jezdit také předseda Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR Radek Vondráček. Osvědčilo se to?

Štítky Podpora exportu, SAE, Kanada

číst celý článek

Staráme se o bezpečnost a komfort našich klientů

thumbnail

Přestože společnost 2N Telekomunikace vyrábí luxusní produkty s vyšší přidanou hodnotou a za vyšší ceny, poptávka po nich roste zejména v USA, kam směřuje největší část jejich exportu. Zajímavými trhy však jsou také Itálie, Německo, Velká Británie a Nizozemsko. „Italové oceňují komfort, komplexnost a kompatibilitu našich řešení. Němci zase patří mezi solventní zákazníky a líbí se jim design našich produktů. Britové, u nichž zatím vysoké prodeje pokračují, byli vždy velmi otevření obchodu a Nizozemci mají slabost pro technologické novinky,“ přibližuje hlavní rysy zahraničních zákazníků Tomáš Klíma, obchodní ředitel této firmy, jejíž výrobky směřují z devadesáti pěti procent do celého světa.

Štítky Nové technologie, Inovace

číst celý článek

Afričané potřebují partnerství

thumbnail

Čím dál víc českých exportérů si troufá na Čínu, Indii, jihovýchodní Asii a Latinskou Ameriku, ale vůči Africe stále zůstávají obezřetní. Proč je pro ně černý kontinent tvrdým oříškem a nečitelným teritoriem a jak se vyvarovat případných komplikací, jsme se zeptali zakladatele a ředitele obchodní společnosti Knights, Ghaňana Karla Laryea.

Štítky Afrika, Ghana

číst celý článek
1 25 50 62 63 64 65 66 67 68 74 98

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.