Křížem krážem ExpemJak obstát na olympiádě ekonomiky, vědy a technologií
Název Expo sám o sobě svádí zařadit tyto akce po bok běžných veletrhů a výstav, ovšem klasický veletrh nečekejte.
číst celý článekNázev Expo sám o sobě svádí zařadit tyto akce po bok běžných veletrhů a výstav, ovšem klasický veletrh nečekejte.
číst celý článek„V současné době se podobně jako mnohé další firmy nacházíme v paradoxní situaci. Snažíme se uspokojit vysokou poptávku po našich produktech a zároveň řešíme nedostatek prudce se zdražujících materiálů a součástek. Řada našich dodavatelů požaduje objednávky již na rok 2022 a zároveň avizují dvojnásobné až trojnásobné prodloužení dodacích lhůt,“ hodnotí aktuální situaci na trhu Lubomír Dvořák, zakladatel a ředitel společnosti Dvořák – svahové sekačky, která obdržela v kategorii Střední firmy třetí místo v soutěži Equa bank Rodinná firma roku 2020.
číst celý článekVýroba vlastní energie ze slunce se stává pro řadu firem atraktivním způsobem, jak čelit trendu rostoucích cen energie. Navíc roste počet společností, pro které je stále důležitějším aspektem spotřeba, respektive nákup zelené energie.
číst celý článek„V naší firmě koluje bonmot předsedy představenstva Tomáše Hájka, jak již v devadesátých letech jezdil za byznysem do zemí bývalé Jugoslávie a zápasil s místní mentalitou. Přestože na získávání zakázek zaměřil veškeré úsilí, vracel se nespokojen. Po letech frustrace nakonec svůj přístup přehodnotil s tím, že si své obchodní návštěvy také společensky užije. Ke svému údivu se začal vracet se stejnou, ne-li lepší zakázkovou bilancí,“ s humorem poukazuje na to, jak důležité je pro úspěch v byznysu jen „netlačit na pilu“ a trochu akceptovat místní zvyklosti a životní rytmus zákazníků, člen dozorčí rady společnosti Vodní zdroje Zdeněk Formánek.
číst celý článek„Jsme rodinná firma, takže s nápadem na nový produkt nebo jinou inovaci může přijít kdokoliv. Hlavním motorem ve vývoji nových výrobků je však spolumajitel společnosti Martin Šťastný, který má ve své kanceláři takovou malou ‚laboratoř‘, kde vymýšlí stále nové výrobky. V ní vznikly během pandemie například IQ chytré obaly, které zákazníkům usnadní odnos více jídel, protože je lze do sebe snadno připínat a odnést najednou,“ zmiňuje novinku na trhu marketingový manažer společnosti HIT OFFICE Marek Šnajdr.
číst celý článekENVI-PUR je česká středně velká firma, která podniká v oblasti cirkulární ekonomiky a vedle výroby má v Česku také vlastní technologický vývoj, obchod a logistiku. Se svým hlavním produktem – čistírnami odpadních vod – se jí podařilo uspět i na náročných skandinávských trzích.
číst celý článekVážené čtenářky, vážení čtenáři, mám velkou radost, že mohu být při tom, když se k vám poprvé za celou dobu existence tohoto magazínu dostává ucelený komplex informací o vzájemných obchodních vztazích mezi Švýcarskem a Českou republikou. Jistě jste o Švýcarsku mnohé slyšeli, četli, viděli fotografie, filmy nebo jste ho dokonce osobně navštívili a víte, že je proslulé nejen malebnou krajinou, vysokou kvalitou života a přímou demokracií, ale i silným ekosystémem, který podporuje obchod a inovace, což z něj činí jednu z nejinovativnějších zemí světa (1. místo na žebříčku GII 14 let v řadě).
Vážení čtenáři, je mi potěšením, že vám mohu představit Japonsko a tamní obchodní příležitosti, i s výhledem na světovou výstavu EXPO 2025 v Ósace, do které zbývá něco přes půl roku.
Jste rodinná firma? Neváhejte a přihlaste se.
Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.