Výsledky vyhledávání

Energetická náročnost je koulí na noze a ceny se zpátky dolů nevrátí, říká ekonom Partners Martin Mašát

thumbnail

Navzdory tomu, že mnoho Čechů již vnímá zhoršující se hospodářskou situaci ČR a většina z nich za nejvýraznější problém považuje růst cen energií a zdražování potravin, mezi lidmi převládá optimismus a přesvědčení, že náročné období domácnosti nakonec zvládnou, i když s určitými omezeními. V zimě budou muset méně topit a příští rok si nebudou moci dovolit dovolenou, na jakou byli zvyklí. To mimo jiné přinesl nedávný průzkum dospělé populace ČR realizovaný agenturou MindBridge pro finanční skupinu Partners. V této souvislosti jsme položili ekonomu Partners Martinu Mašátovi několik otázek.

Štítky Partners, Ekonomika, Trendy

číst celý článek

Jan Kubata: Potenciál brněnského výstaviště pro mezinárodní obchod je obrovskýPojďme ho společně využít

thumbnail

„Veletrhy vnímám jako důležitý nástroj na podporu mezinárodních obchodních vztahů, který umožňuje firmám rozšířit působení na globálním trhu a najít nové příležitosti,“ říká Jan Kubata, generální ředitel společnosti Veletrhy Brno, která patří k významným veletržním správám ve střední Evropě. Ročně se v její režii na brněnském výstavišti odehrávají desítky akcí, na něž míří statisíce návštěvníků.

Štítky Veletrhy, Mezinárodní obchod, BVV

číst celý článek

MSV 2022: V popředí energetika a digitalizace

thumbnail

Mezinárodní strojírenský veletrh (MSV) patří k nejvýznamnějším průmyslovým událostem v Evropě. Letos se brány brněnského výstaviště otevřou od 4. do 7. října. Expozice více než 1200 vystavujících firem obsadí 8 hal. Jaký bude letošní ročník? Ptáme se Tomáše Moravce, generálního ředitele společnosti Veletrhy Brno.

Štítky Strojírenství, MSV

číst celý článek

Američané jsou si vědomi své tržní síly a umějí to dát najevo

thumbnail

Američané jsou známi soutěživostí a dravostí. V podnikání a obchodu je charakterizuje orientace na výkon a úspěch, cílevědomost a pragmatičnost. Jsou přesvědčeni, že mohou dosáhnout čehokoliv a kdykoliv, pokud na to budou mít čas, peníze a know-how. Peníze představují ocenění výsledku. Čím více peněz Američan dokáže při jednáních usmlouvat či ušetřit, tím lepším obchodníkem je a tím je také vyšší jeho odměna.

Štítky Obchodní etika, USA

číst celý článek
1 17 18 19 20 21 22 23 26 50 75 99

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.