Výsledky vyhledávání
„Pojišťovna by do budoucna měla nabízet daleko širší spektrum produktů než jen samotné pojištění. S trochou nadsázky bych řekl, že dobrý pojišťovák by měl znát vaši celkovou situaci a potřeby a nabídnout vám řešení. Opečovat vás podobně jako domácí lékař.“ Povídáme si s Petrem Žabou, místopředsedou představenstva České podnikatelské pojišťovny (ČPP) odpovědným za back office – vedle správy a likvidace pojištění a služeb IT má na starosti právě tvorbu produktů. V ČPP není žádným nováčkem, od roku 2011 byl bezmála deset let ředitelem pojištění flotil a i jeho zásluhou je dnes právě tento segment jedním z těch, v nichž je pojišťovna lídrem. Ať už odpovídal na jakoukoli otázku, bylo znát, že je to kreativec, který myslí v první řadě na klienta.
Štítky
ČPP
číst celý článek
Téměř 80 % firem (77 %) ve střední Evropě zaznamenalo konkrétní preference zákazníků nebo tržní trendy, které naznačují rostoucí poptávku po udržitelných produktech, službách nebo dodavatelských řetězcích. Vyplynulo to z průzkumu zaměřeného na udržitelnost dodavatelských řetězců, který vydala poradensko-technologická společnost Deloitte. Polovina firem navíc uvedla, že na tuto poptávku či preference aktivně reaguje.
23.4.2024
celá novinka »
Jde o poměrně unikátní projekt, protože český realizátor na sebe vzal břímě komplexní rekonstrukce letišť, od A do Z, díky nimž se tato letiště zapojí nejen do územního rozvoje a propojení země, ale zároveň i do
Štítky
Senegal,
MZV
číst celý článek
„Od posledních předsednictví našich dvou zemí v roce 2009 se toho hodně změnilo, zejména v tom, že nyní je náš přístup k evropským otázkám méně ideologický a mnohem pragmatičtější, a to na obou stranách,“ říká Alexis Dutertre, velvyslanec Francie v České
Štítky
Francie,
EU
číst celý článek
„Byl bych nerad, aby se svět vrátil do předcovidových kolejí. Ať klidně produkce klesne a děláme menší tržby, vyrábějme méně, ale kvalitněji a s přitažlivým designem, ať nám věci déle vydrží a nemusíme je měnit každý rok a naše práce ať nás baví. Když tuto dobu nevyužijeme, pak promarníme jedinečnou šanci,“ říká Stanislav Martinec, zakladatel a ředitel vizovické společnosti KOMA Modular, lídra v oblasti modulární výstavby.
Štítky
Cirkulární ekonomika,
Průmyslový design,
Inovace,
KB
číst celý článek
To je důkaz, že náš stávající ekosystém IT firem, systémových integrátorů, partnerů i našich zákazníků přijal myšlenku bankovní identity za svou a už si s ní hraje,“ zní odpověď, která mě překvapila.
Štítky
digitalizace,
Bankovní identita,
KB
číst celý článek
Po covidovém martyriu, kdy se firmy začaly postupně znovu nadechovat k větší stabilitě, byl konflikt na Ukrajině další ranou a zdrojem nové nejistoty. Radek Trachta, výkonný ředitel Global Bankingu v Komerční bance, realisticky a s mírným optimismem hodnotí: „Firmy působící u nás vykazují již od poslední finanční krize obecně ohromnou schopnost přizpůsobovat se měnícímu se tržnímu prostředí a udržet a často i posílit svůj byznys v turbulentních podmínkách. Za to mají můj velký obdiv. Věřím, že se nám společně podaří překlenout i nadcházející období charakterizované nejmenší mírou předvídatelnosti hospodářského vývoje za posledních několik desetiletí.“
Štítky
Global Banking,
KB
číst celý článek
Francii náleží nejen Korsika ve Středozemním moři, ale i několik zámořských území, která jsou pozůstatkem z dob, kdy byla největší koloniální říší hned po Británii.
číst celý článek
Národní slogan, který vyjadřuje odhodlání Lucemburčanů zachovat si svou svébytnost. Rozhodně má opodstatnění, pohlédneme-li do historie i na mapu Evropy – s velkovévodstvím vklíněným mezi Německo, Francii a Belgii.
Štítky
Lucembursko
číst celý článek
„Pro export vždy existují nějaké příležitosti – a my jsme tady, abychom firmám na cestě k obchodnímu úspěchu co nejvíc pomohli,“ říká Giovanni-Luca Soma, šéf mezinárodního retailového bankovnictví pro Evropu skupiny Société Générale (SG).
číst celý článek