Články z regionu: Evropa

thumbnail Německo thumbnail Francie thumbnail Chorvatsko thumbnail Turecko thumbnail Švédsko thumbnail Makedonie thumbnail Norsko thumbnail Finsko thumbnail Dánsko thumbnail Česká republika thumbnail Švýcarsko thumbnail Island thumbnail Ukrajina thumbnail Velká Británie thumbnail Irsko thumbnail Belgie thumbnail Nizozemsko thumbnail Lucembursko thumbnail Lichtenštejnsko thumbnail Slovensko thumbnail Rakousko thumbnail Polsko thumbnail Maďarsko thumbnail Itálie thumbnail Španělsko thumbnail Rumunsko thumbnail Bulharsko thumbnail Srbsko thumbnail Bosna a Hercegovina thumbnail Černá Hora thumbnail Bělorusko thumbnail Moldavsko thumbnail Kazachstán thumbnail Slovinsko thumbnail Estonsko thumbnail Litva thumbnail Lotyšsko

Michal Macko: Francouzi si cení našeho unikátního know-how

thumbnail

„Pozice Francie je v Česku výjimečná – je to největší odběratel českých výrobků mezi zeměmi, s nimiž naše země nemá společnou hranici. Vzájemné vztahy mají také dlouhou historii, což mimo jiné stojí za tím, že je Francie třetím největším investorem v Česku s více než pěti sty firmami a sedmdesáti tisíci zaměstnanci.“ Tak začínáme rozhovor s Michalem Mackem, ředitelem Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Ta nedávno zveřejnila data za rok 2023, která ukazují, že obchodní vztahy mezi našimi zeměmi významně posílily.

Štítky Francie, Mezinárodní obchod, Energetika

číst celý článek

Kvalita, angažovanost a trpělivostTo jsou klíče k úspěchu na francouzském trhu

thumbnail

Česká ekonomika je sice stále z více než osmdesáti procent závislá na exportu do zemí EU, ale v posledních letech lze zaznamenat rostoucí zájem českých firem vyvážet, dlouhodobě působit a investovat i na mimoevropských trzích. A nejedná se jen o velké, ale i střední a malé společnosti. „Když s reprezentanty českých firem diskutujeme o jejich exportní strategii, zjišťují, že partnery na mimoevropské, a dokonce i některé významné evropské trhy, kam by se rádi dostali, v Německu nenajdou. Cesta vede přes Francii s odlišnou klientelou a velkým potenciálem navazujících trhů,“ říká ředitelka Zastoupení francouzských odborných veletrhů pro ČR a SR, partnera Promosalons, Tereza Slížková.

Štítky Exportní šance, Veletrhy

číst celý článek

Radovan Mucha: Větší síla s vlastní značkouSpojení s francouzskou skupinou nám otevřelo nové možnosti

thumbnail

Akvizice je proces především strategického rázu, ale její úspěch závisí na řadě faktorů, jako je přizpůsobení se novým korporátním procesům, zvládnutí přerodu z rodinné firmy do globálně řízené společnosti i akceptace nové firemní kultury. Důležité je také vnést jistotu a stabilizaci zaměstnancům, kteří jsou klíčovým aktivem. „Proces převzetí naší společnosti francouzskou skupinou Legrand trval rok a půl. Považuji ho za velmi náročný a jsem za sebe i všechny naše pracovníky rád, že se nám tento strategický projekt daří naplňovat,“ svěřuje se v rozhovoru finanční ředitel přerovské společnosti EMOS spol. s r.o. Radovan Mucha.

Štítky Profiliga firem

číst celý článek

Jan Bednář: I s pěti sty zaměstnanci můžete ve firmě zachovat rodinnou atmosféruOsobní vztahy v našem byznysu nic nenahradí

thumbnail

Když vypukla válka na Ukrajině, představovaly tržby firmy z Ruska a Ukrajiny zhruba třicet procent. „Díky vysoké teritoriální diverzifikaci našich exportních trhů a nasazení pracovníků, zejména obchodníků a distributorů, se nám podařilo nejen objednanou techniku prodat jinam, ale dokonce jsme v posledních dvou velmi komplikovaných letech rostli každý rok o více než třicet procent,“ říká obchodní ředitel rodinné společnosti BEDNAR FMT Jan Bednář.

Štítky Rodinná firma, Strojírenství

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 14 26 39 51

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.