Akvizice je proces především strategického rázu, ale její úspěch závisí na řadě faktorů, jako je přizpůsobení se novým korporátním procesům, zvládnutí přerodu z rodinné firmy do globálně řízené společnosti i akceptace nové firemní kultury. Důležité je také vnést jistotu a stabilizaci zaměstnancům, kteří jsou klíčovým aktivem. „Proces převzetí naší společnosti francouzskou skupinou Legrand trval rok a půl. Považuji ho za velmi náročný a jsem za sebe i všechny naše pracovníky rád, že se nám tento strategický projekt daří naplňovat,“ svěřuje se v rozhovoru finanční ředitel přerovské společnosti EMOS spol. s r.o. Radovan Mucha.
Štítky
Profiliga firem
číst celý článek
Když vypukla válka na Ukrajině, představovaly tržby firmy z Ruska a Ukrajiny zhruba třicet procent. „Díky vysoké teritoriální diverzifikaci našich exportních trhů a nasazení pracovníků, zejména obchodníků a distributorů, se nám podařilo nejen objednanou techniku prodat jinam, ale dokonce jsme v posledních dvou velmi komplikovaných letech rostli každý rok o více než třicet procent,“ říká obchodní ředitel rodinné společnosti BEDNAR FMT Jan Bednář.
Štítky
Rodinná firma,
Strojírenství
číst celý článek
Slyšeli jste už o Gymnathlonu? Jde o hravý sportovní program pro děti reflektující lásku jeho zakladatelů ke sportu. Nabízí pohybové aktivity v podobě kurzů řízených školenými trenéry, v nichž jde hlavně o to, aby si děti sport zamilovaly. „Jde nám o to, představit dětem sport jako zábavu a hravou aktivitu, nikoliv jako náročný dril. Chceme, aby každý Gymnathlon trénink byl silným emočním prožitkem, kdy děti zapomenou na okolní svět. Aby odcházely a znovu přicházely nadšené a radostné. Chceme, aby Gymnathlon byl jedním z prvních krůčků na cestě k celoživotní lásce ke sportu,“ říkají Jan Březina a Martin Jahoda, kteří společnost Gymnathlon před pěti lety založili. V době, kdy děti tráví čím dál tím víc času doma před obrazovkami nebo s telefonem, je to bezesporu bohulibá myšlenka.
Štítky
Služby,
Sport
číst celý článek
číst celý článek
Štítky
Velká Británie,
Irsko
číst celý článek
Do českého prostoru vstoupil opravdu nepřehlédnutelně díky kampani #jsemtunovej, která měla velký ohlas jak u širší, tak odborné veřejnosti. I když v době, kdy spolu hovoříme, u nás velvyslanec Spojeného království v České republice Matt Field stále není ještě ani rok, už tu „úplně novej“ není. Jak na něj zatím Česko působí, jak ze své pozice pomáhá rozvíjet obchodní vztahy mezi českými a britskými podniky a jaká je a bude spolupráce mezi našimi zeměmi v dnešní postbrexitové době? Povídali jsme si pro TRADE NEWS.
Štítky
Velká Británie
číst celý článek