Články z regionu: Evropa

thumbnail Německo thumbnail Francie thumbnail Chorvatsko thumbnail Turecko thumbnail Švédsko thumbnail Makedonie thumbnail Norsko thumbnail Finsko thumbnail Dánsko thumbnail Česká republika thumbnail Švýcarsko thumbnail Island thumbnail Ukrajina thumbnail Velká Británie thumbnail Irsko thumbnail Belgie thumbnail Nizozemsko thumbnail Lucembursko thumbnail Lichtenštejnsko thumbnail Slovensko thumbnail Rakousko thumbnail Polsko thumbnail Maďarsko thumbnail Itálie thumbnail Španělsko thumbnail Rumunsko thumbnail Bulharsko thumbnail Srbsko thumbnail Bosna a Hercegovina thumbnail Černá Hora thumbnail Bělorusko thumbnail Moldavsko thumbnail Kazachstán thumbnail Slovinsko thumbnail Estonsko thumbnail Litva thumbnail Lotyšsko

Německé strojírenství vloni dosáhlo rekordního obratu 220 miliard eur

thumbnail

Právě ve strojírenství je Česká republika šestým nejvýznamnějším importérem do Německa. Tuzemské firmy s loňským vývozem ve výši více než 4 miliardy eur za sebou nechaly i země, jako je Japonsko nebo sousední Rakousko či Nizozemsko. Český strojírenský export k našemu největšímu obchodnímu partnerovi vloni meziročně narostl o téměř 10 procent. Do těchto povzbudivých čísel je nutné počítat i český vývoz, který přes Německo dále putuje do třetích zemí. Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ve své loňské analýze například konstatovala, že reexporty do Číny přes Německo jsou vyšší než přímý český export. Řada tuzemských vývozců se tak vědomě a někdy i nevědomě přes Německo dostává na trhy, na které by to po vlastní ose nedokázali.

Štítky Německo, Strojírenství, Podpora exportu

číst celý článek

Jak najít německého obchodního zástupce a jak s ním pracovat

thumbnail

České strojírenské společnosti, které se chtějí prosadit na německém trhu a získat nové zákazníky, často navazují spolupráci s obchodními zástupci. Tato forma vstupu na trh má svoje nesporné výhody. V Německu je tradice obchodních zástupců velmi dlouhá, a pro místní firmy se tak jedná o zcela přirozený způsob získávání nových partnerů. Obchodní zástupci většinou mají vybudovanou síť kontaktů v oboru a dobře se orientují v místním prostředí, takže své klienty dokáží poměrně rychle napojit na vhodné subjekty a umí se dostat k aktuálním výběrovým řízením nebo veřejným zakázkám. Jedná se tak o nejrychlejší způsob, jak získat z trhu relevantní zpětnou vazbu.

Štítky Německo, Podpora exportu

číst celý článek

Příležitosti pro české firmy v Německu

Automobilový průmysl Automobilový průmysl je v Německu nejdůležitějším průmyslovým odvětvím, které se podílí více než 40 % na celkovém exportu i soukromých výdajích na vědu a výzkum. Osobní automobily a díly pro motorová vozidla jsou nejdůležitějšími českými vývozními položkami do země a mají…

Štítky Německo

číst celý článek

Aby západní firmy neslízly smetanu aneb Kam zmizeli čeští kluci zamilovaní do aut?

thumbnail

Do roku 1989 byl český průmysl bohatě saturován konstruktéry a vývojáři, z nichž řada založila a dodnes vede vlastní firmy, konkurenceschopné na světových trzích. Za pouhou generaci se situace radikálně změnila. „Naše ekonomika nemusí do budoucna zůstat v roli subdodavatele. Stačí, aby se podpora technických oborů stala klíčovým společenským tématem,“ soudí výkonný ředitel nadnárodní společnosti AUFEER DESIGN Martin Zabadal, který absolvoval Technickou univerzitu v německém Magdeburku.

Štítky Strojírenství, Německo, Design, automotive

číst celý článek
1 14 27 33 34 35 36 37 38 39 52

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.